Ditte Boeg Thomsen

Ditte Boeg Thomsen

Undervisningsassistent, Tenure Track Adjunkt

Medlem af:


    1. Udgivet

      Én stavelse, to synsvinkler: Danske børns tilegnelse af dialogiske partikler

      Boeg Thomsen, Ditte, jun. 2015, I: NyS. 48, s. 138-163

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      The socio-cognitive foundation of Danish perspective-mixing dialogue particles

      Engberg-Pedersen, Elisabeth & Boeg Thomsen, Ditte, 2016, Viewpoint and the Fabric of Meaning: Form and use of viewpoint tools across languages and modalities. Dancygier, B., Lu, W. & Verhagen, A. (red.). Boston / Berlin: Mouton de Gruyter, s. 125-142

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      The Cerebellar Mutism Syndrome: Risk Assessment, Prevention and Treatment

      Grønbæk, J. K., Boeg Thomsen, Ditte, Persson, K., Mathiasen, R. & Juhler, M., 2023, I: Advances and Technical Standards in Neurosurgery. 46, s. 65-94

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      The Acquisition of Grammatical Gender of Determiners in Danish Monolingual and Bilingual Children: An experimental study

      Gregersen, Frans, Cornips, L. & Boeg Thomsen, Ditte, 7 maj 2021, I: Journal of Germanic Linguistics. 33, 2, s. 147-178 32 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Sprog, sansning og tanke: Kognitive og neurologiske aspekter af sprogtilegnelse

      Boeg Thomsen, Ditte, 2021, Børns sprogtilegnelse: Sproglig udvikling hos danske børn i alderen 0-6 år. Kjærbæk, L. & Boeg Thomsen, D. (red.). København: Frydenlund Academic, s. 131-153

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Sprog og synsvinkler i indskolingsalderen

      Boeg Thomsen, Ditte, 2016, I: Autismebladet. 2016, 2, s. 10-13

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

    7. Spatial inflection and memory for direction in Acazulco Otomí

      Boeg Thomsen, Ditte & Volhardt, M. D. S., 2018, I: Acta Linguistica Hafniensia: International Journal of Linguistics . 50, 2, s. 208-241

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Sonority and early words: The Sonority Syllable Model applied to an acquisitional project with Danish children

      Kjærbæk, L., Boeg Thomsen, Ditte, Lambertsen, C. & Basbøll, H., 2015, I: Studi Italiani di Linguistica Teorica. 27, 1, s. 61-84

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme?

      Boeg Thomsen, Ditte, sep. 2014, I: Logos : Audiologopædisk tidsskrift. 72, s. 11-13

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

    10. Udgivet

      Semantic role assignment in Danish children and adults

      Boeg Thomsen, Ditte & Kristensen, Line Burholt, 2014, I: Acta Linguistica Hafniensia: International Journal of Linguistics . 46, 2, s. 159-198

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 Næste

    ID: 45582727