Ditte Boeg Thomsen
Undervisningsassistent, Tenure Track Adjunkt
- Udgivet
Én stavelse, to synsvinkler: Danske børns tilegnelse af dialogiske partikler
Boeg Thomsen, Ditte, jun. 2015, I: NyS. 48, s. 138-163Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The socio-cognitive foundation of Danish perspective-mixing dialogue particles
Engberg-Pedersen, Elisabeth & Boeg Thomsen, Ditte, 2016, Viewpoint and the Fabric of Meaning: Form and use of viewpoint tools across languages and modalities. Dancygier, B., Lu, W. & Verhagen, A. (red.). Boston / Berlin: Mouton de Gruyter, s. 125-142Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Cerebellar Mutism Syndrome: Risk Assessment, Prevention and Treatment
Grønbæk, J. K., Boeg Thomsen, Ditte, Persson, K., Mathiasen, R. & Juhler, M., 2023, I: Advances and Technical Standards in Neurosurgery. 46, s. 65-94Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Acquisition of Grammatical Gender of Determiners in Danish Monolingual and Bilingual Children: An experimental study
Gregersen, Frans, Cornips, L. & Boeg Thomsen, Ditte, 7 maj 2021, I: Journal of Germanic Linguistics. 33, 2, s. 147-178 32 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sprog, sansning og tanke: Kognitive og neurologiske aspekter af sprogtilegnelse
Boeg Thomsen, Ditte, 2021, Børns sprogtilegnelse: Sproglig udvikling hos danske børn i alderen 0-6 år. Kjærbæk, L. & Boeg Thomsen, D. (red.). København: Frydenlund Academic, s. 131-153Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sprog og synsvinkler i indskolingsalderen
Boeg Thomsen, Ditte, 2016, I: Autismebladet. 2016, 2, s. 10-13Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Spatial inflection and memory for direction in Acazulco Otomí
Boeg Thomsen, Ditte & Volhardt, M. D. S., 2018, I: Acta Linguistica Hafniensia: International Journal of Linguistics . 50, 2, s. 208-241Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sonority and early words: The Sonority Syllable Model applied to an acquisitional project with Danish children
Kjærbæk, L., Boeg Thomsen, Ditte, Lambertsen, C. & Basbøll, H., 2015, I: Studi Italiani di Linguistica Teorica. 27, 1, s. 61-84Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Social syntaks: Er komplementsætninger et redskab for børn med autisme?
Boeg Thomsen, Ditte, sep. 2014, I: Logos : Audiologopædisk tidsskrift. 72, s. 11-13Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Semantic role assignment in Danish children and adults
Boeg Thomsen, Ditte & Kristensen, Line Burholt, 2014, I: Acta Linguistica Hafniensia: International Journal of Linguistics . 46, 2, s. 159-198Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 45582727
Flest downloads
-
61
downloads
Lenguaje del paisaje: Testimonios lingüísticos del otomí de Acazulco
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
14
downloads
The Acquisition of Grammatical Gender of Determiners in Danish Monolingual and Bilingual Children: An experimental study
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet