Carsten Elbro
Professor
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2
2300 København S
- 2018
- Udgivet
Vocabulary depth and reading comprehension: Activation and association of one versus multiple lexical entries
Elbro, Carsten & Asmussen, V. S., 2018.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Getting to grips with poor comprehenders: stability of group membership across test conditions
Daugaard, H. T., Oakhill, J. V. & Elbro, Carsten, 16 jul. 2016.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Long-term prediction of reading accuracy and speed: The importance of paired-associate learning
Poulsen, Mads, Asmussen, V. & Elbro, Carsten, 16 jul. 2016.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Danish Dyslexia Test: Validity of a wide-range, web-based test for dyslexia
Poulsen, Mads, Elbro, Carsten, Møller, H. L., Juul, Holger, Petersen, D. K. & Arnbak, E., 12 mar. 2016.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
How morphological knowledge can affect the process of word decoding
Elbro, Carsten, King, M., Rown, D. & Oakhill, J. V., 2016.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2015
- Udgivet
This means what? Understanding multi-functional pronouns and what this does for text comprehension
Oakhill, J. V., Megherbi, H., Seigneuric, A. & Elbro, Carsten, 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Inference making and reading comprehension. Modality matters
Daugaard, H. T. & Elbro, Carsten, 2015.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
What words are for. Inference making mediates the influence of vocabulary on children's reading comprehension
Daugaard, H. T., Cain, K. & Elbro, Carsten, aug. 2014.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
Speed and automaticity of word recognition - inseparable twins?
Poulsen, Mads, Asmussen, V. & Elbro, Carsten, 2014.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 11640
Flest downloads
-
7415
downloads
Langtidsprognosen for sprogindlæringsvanskeligheder: neuropædiatrisk vurdering
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
4161
downloads
Tegnsætning med mening
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1623
downloads
Reading Comprehension and Reading Comprehension Difficulties
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet