Ditte Boeg Thomsen

Ditte Boeg Thomsen

Undervisningsassistent, Tenure Track Adjunkt

Medlem af:


    1. Udgivet

      Acta Linguistica Hafniensis, International Journal of Linguistics: Thematic Issue: Spatial language, cognition and environment

      Heegård, Jan (red.) & Boeg Thomsen, Ditte (red.), 18 apr. 2018, London: Routledge. (Acta Linguistica Hafniensia: International Journal of Linguistics ; Nr. 2, Bind 50).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      Børns sprogtilegnelse: Sprogudvikling hos danske børn i alderen 0-6 år

      Kjærbæk, L. (red.) & Boeg Thomsen, Ditte (red.), 2021, København: Frydenlund Academic. 376 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Børns sprogtilegnelse: Introduktion til bogen

      Boeg Thomsen, Ditte & Kjærbæk, L., okt. 2021, Børns sprogtilegnelse: Sproglig udvikling hos danske børn i alderen 0-6 år. Kjærbæk, L. & Boeg Thomsen, D. (red.). København: Frydenlund Academic, s. 15-39

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Children’s felicitous use of intersubjective particles evidences sensitivity to constellations of perspectives

      Boeg Thomsen, Ditte, 13 mar. 2017, I: Glossa: a journal of general linguistics. 2(1), 19, s. 1-30 30 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Cue conflicts in context: Interplay between morphosyntax and discourse context in Danish preschoolers’ semantic role assignment

      Boeg Thomsen, Ditte & Poulsen, Mads, 2015, I: Journal of Child Language. 42, 6, s. 1237-1266

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Do complement clauses really support false-belief reasoning? A longitudinal study with English-speaking 2- to 3-year-olds

      Boeg Thomsen, Ditte, Theakston, A., Kandemirci, B. & Brandt, S., aug. 2021, I: Developmental Psychology. 57, 8, s. 1210-1227 18 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Does evidentiality support source monitoring and false belief understanding? A cross-linguistic study with Turkish- and English-speaking children

      Kandemirci, B., Theakston, A., Boeg Thomsen, Ditte & Brandt, S., 2023, I: Child Development. 94, 4, s. 889-904

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Fonetisk reduktion og morfosyntaktisk uigennemsigtighed: Udfordringer for førskriftlige børn

      Boeg Thomsen, Ditte, 2012, I: Danske Talesprog. 12, s. 3-33 31 s., 1.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Fra lyd til ord: En afdækning af lydstrukturen i danske børns første ord

      Basbøll, H., Kjærbæk, L., Lambertsen, C. & Boeg Thomsen, Ditte, 2012, I: Danske Talesprog. 12, s. 182-207 25 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      From sound to words: Discovering sound structure in Danish children's first words

      Basbøll, H., Kjærbæk, L., Lambertsen, C. & Boeg Thomsen, Ditte, 2012, Speech in Action: Proceedings of the 1st SJUSK Conference on Contemporary Speech Habits. Heegård, J. & Juel Henrichsen, P. (red.). København: Samfundslitteratur, Bind 42. s. 195-217 2 s. (Copenhagen Studies in Language, Bind 42).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 Næste

    ID: 45582727