Holger Juul
Lektor
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2
2300 København S
ORCID: 0000-0001-9056-5379
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2020
- Udgivet
Context clue types and their prevalence in texts for Danish 3rd and 4th graders
Daugaard, H. T., Nielsen, A. V. & Juul, Holger, 2020, I: Language and Education. 34, 6, s. 487-502 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Morfemprincippets vildveje
Juul, Holger, 2020, I: Maal & Maele. 41, 1, s. 24-29 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Tidlig identifikation af elever i risiko for ordblindhed. Rapport om projektet ”Dysleksitiltag for skolebørn i Grønland”.
Lyberth, M. L., Meincke, K., Schmidt, S., Poulsen, Mads & Juul, Holger, 2020, Nuuk: Uddannnelsesstyrelsen/Naalakkersuisut. 56 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Om effekten af at undervise i stavning
Juul, Holger, 15 maj 2020Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
ID: 13298
Flest downloads
-
4400
downloads
Identification of vowel length, word stress and compound words and phrases by postlingually-deafened cochlear implant listeners.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1334
downloads
Does ability to establish sound-symbol pairings mediate the RAN reading relationship?
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
347
downloads
The Danish Dyslexia Test: Validity of a wide-range, web-based test for dyslexia
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet