Mads Poulsen
Lektor
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2
2300 København S
- Udgivet
A restricted test of single word intelligibility in 3-year-old children with and without cleft palate: En begrænset test af enkeltords forståelighed hos 3 årige børn med og uden læbe-ganespalte.
Willadsen, E. & Poulsen, Mads, 2012, I: Cleft Palate - Craniofacial Journal. 49, 3, s. 6-16 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Consequences of phonological ability for intelligibility of speech in youngsters with cleft palate
Willadsen, E. & Poulsen, Mads, 2009. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Test, og hvad enhver læseunderviser bør vide om dem
Poulsen, Mads & Elbro, Carsten, 2019, I: Viden om Laesning. 25, s. 94-99 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Lexical semantic access and letter access are involved in different aspects of reading
Poulsen, Mads, 2011.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Hold i virkeligheden med R-commander
Poulsen, Mads, 2020, 35 s.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Undervisning
- Udgivet
- Udgivet
Ordblindetest
Poulsen, Mads, 27 nov. 2015, I: Weekendavisen. s. 15Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
- Udgivet
Speed and automaticity of word recognition - inseparable twins?
Poulsen, Mads, Asmussen, V. & Elbro, Carsten, 2014.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Do dyslexics have auditory input processing difficulties?
Poulsen, Mads, 2011, I: Applied Psycholinguistics. 32, 02, s. 245-261 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Development and test of an iPad-based material to support introductory reading instruction
Poulsen, Mads & Jensen, S. T., nov. 2014, Tablet Computers and Learners with Special Educational Needs: SENnet Project Thematic Report No. 3. Panzavolta, S., Lotti, P. & Engelhardt, K. (red.). European Schoolnet, s. 36-37 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
ID: 9616
Flest downloads
-
4869
downloads
Who did what to whom? The relationship between syntactic aspects of sentence comprehension and text comprehension
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2201
downloads
Do dyslexics have auditory input processing difficulties?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1612
downloads
Acceptability and processing of long-distance dependencies in Danish
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet