Dårligt fra start: En undersøgelse af børns sprogholdninger med fokus på den multiple lineære regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Dårligt fra start : En undersøgelse af børns sprogholdninger med fokus på den multiple lineære regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle. / Hyttel-Sørensen, Liva.
I: NyS, Bind 41, 2011, s. 66-92.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
Hyttel-Sørensen, L 2011, 'Dårligt fra start: En undersøgelse af børns sprogholdninger med fokus på den multiple lineære regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle', NyS, bind 41, s. 66-92.
APA
Hyttel-Sørensen, L. (2011). Dårligt fra start: En undersøgelse af børns sprogholdninger med fokus på den multiple lineære regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle. NyS, 41, 66-92.
Vancouver
Hyttel-Sørensen L. Dårligt fra start: En undersøgelse af børns sprogholdninger med fokus på den multiple lineære regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle. NyS. 2011;41:66-92.
Author
Bibtex
@article{7fecd2dd309c4776ba2a256e7978ce88,
title = "D{\aa}rligt fra start: En unders{\o}gelse af b{\o}rns sprogholdninger med fokus p{\aa} den multiple line{\ae}re regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle",
author = "Liva Hyttel-S{\o}rensen",
year = "2011",
language = "Dansk",
volume = "41",
pages = "66--92",
journal = "NyS",
issn = "0106-8040",
publisher = "Dansk Sprogn{\ae}vn",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Dårligt fra start
T2 - En undersøgelse af børns sprogholdninger med fokus på den multiple lineære regressionsanalyse som redskab til at identificere signifikante forskelle
AU - Hyttel-Sørensen, Liva
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 41
SP - 66
EP - 92
JO - NyS
JF - NyS
SN - 0106-8040
ER -
ID: 44242844