Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder: Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning › fagfællebedømt
Standard
Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder : Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder. / Petersen, Dorthe Klint; Poulsen, Mads; Christensen, Rikke Vang.
København : Nationalt Videnscenter for Læsning, 2022. 29 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning › fagfællebedømt
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder
T2 - Delrapport 1- Indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder
AU - Petersen, Dorthe Klint
AU - Poulsen, Mads
AU - Christensen, Rikke Vang
PY - 2022/1/31
Y1 - 2022/1/31
UR - https://www.videnomlaesning.dk/aktuelt/nyheder/2022/ny-rapport-kortlaegger-indsatser-i-indskolingen/
UR - https://emu.dk/grundskole/forskning-og-viden/sproglig-forstaaelse/vanskeligheder-med-sprogforstaaelse-er-et
M3 - Rapport
BT - Forskningskortlægning af indsatser for elever med sprogforståelsesvanskeligheder
PB - Nationalt Videnscenter for Læsning
CY - København
ER -
ID: 291947437