Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Standard

Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin. / Daugaard, Hanne Trebbien; Elbro, Carsten.

2013. 42 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Harvard

Daugaard, HT & Elbro, C 2013, Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin.

APA

Daugaard, H. T., & Elbro, C. (2013). Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin.

Vancouver

Daugaard HT, Elbro C. Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin. 2013. 42 s.

Author

Daugaard, Hanne Trebbien ; Elbro, Carsten. / Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin. 2013. 42 s.

Bibtex

@book{0ed50d1acae2428b9ca3a731a1cd1a77,
title = "Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektunders{\o}gelse i specialundervisningen og p{\aa} skolens 7. klassetrin",
author = "Daugaard, {Hanne Trebbien} and Carsten Elbro",
year = "2013",
language = "Dansk",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin

AU - Daugaard, Hanne Trebbien

AU - Elbro, Carsten

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Rapport

BT - Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin

ER -

ID: 43516563