Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Standard
Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin. / Daugaard, Hanne Trebbien; Elbro, Carsten.
2013. 42 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Harvard
Daugaard, HT & Elbro, C 2013, Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin.
APA
Daugaard, H. T., & Elbro, C. (2013). Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin.
Vancouver
Daugaard HT, Elbro C. Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin. 2013. 42 s.
Author
Bibtex
@book{0ed50d1acae2428b9ca3a731a1cd1a77,
title = "Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektunders{\o}gelse i specialundervisningen og p{\aa} skolens 7. klassetrin",
author = "Daugaard, {Hanne Trebbien} and Carsten Elbro",
year = "2013",
language = "Dansk",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin
AU - Daugaard, Hanne Trebbien
AU - Elbro, Carsten
PY - 2013
Y1 - 2013
M3 - Rapport
BT - Inferensundervisning med grafiske modeller. En effektundersøgelse i specialundervisningen og på skolens 7. klassetrin
ER -
ID: 43516563